BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, August 25, 2011

5 bulan tak update blog .. ^_^

assalamualaikum w.b.t
selamat dua dua lapan.
okay,aku dah lame sangat tak update blog aku.so,tak ada lah cerita hari hari macam blog orang lain.kalau tak sudi usha blog aku,peri usha blog orang laen pulak.aku pon menyampah kalau orang kutuk kutuk blog aku ! hidup di bulan puasa yidak baik mungutuk orang Faham ! jangan buat tak paham.okay, dah tinggal 4 days before raya kan ? wowww ! best nya,dapat maen bunga api,mercon and about else . tetibe jea teringat nak balik kampung main mercon..yay, suka suka jugak,,pasal abang aku kene fikir. dia nak periksa UPSR selepas seminggu beraya. so scary. aku doakan abang aku dapat 5A'S UPSR aminnn..

korang dah bersiap untuk raya ? aku dah siap,dah lama dah pon.just nak tunggu orang beraya dekat rumah aku jea kan ! HahA. ermmm dah berapa minggu yang lepas,examanation aku baru habis . . syukur allhamdulliah , my result okay. tak ada lah teruk mana . kalau teruk tu maknanya merah,result aku semua nya biru.kuang kuang ! kalau ada merah aku dah tak ada semangat untuk belajar.. hummmmm x ='( 

makin lama makin malas nak update blog nie lah. sebab com aku asik asik rosak.kesian kan dekat aku.tapi tak ape.aku boleh study kan,tahun depan nak periksa UPSR . boleh aku banyakkan study hard.kalau buat study group dengan kawan kawan aku pon boleh jugak,tapi takut tak terstudy lah kan .aku lebih rela study dekat rumah.haha. urmm okay lah byebye ! imiss you!

0 comments: